خبرهای داغ:

برنامه روایت گری سیره شهدا در مدارس باغملک برگزار شد 

به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی برنامه روایت گری در مدارس توسط سید سبحان میرسالاری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه باغملک و روای سیره شهدا در شهرستان اجرا شد.
کد خبر: ۹۵۵۲۷۸۹
|
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، حجت الاسلام و المسلمین سید سبحان میرسالاری بیان کرد: رفقا ، دانش اموزان عزیز، عصر، عصر ارتباطات است، عصری است که اگر بیدار نباشیم در سیل تهاجمات دشمن و جنگ نرم غرق میشویم ، شکست میخوریم، شما نخبه های بسیج دانش اموزی آینده های این ایران قوی هستید، ومسیر این موفقیت ، بیدار بودن، حقایق را دیدن و الگوگیری صحیح است.

وی افزود: موضوعی که به بنده محول کردن پدافند غیرعامل و بسیج دانش اموزی ست ، پدافند غیرعامل یک اصطلاح نظامی و آمادگی دفاعی می‌باشد با این تعریف که مجموعه اقدامات ودفاعیاتی در مقابل دشمن و حوادث که اتفاق می‌افتد و ما سلاحی نداریم و باید از خود دفاع کنیم ، حال پیوند و ارتباط این اصطلاح با آموزه‌های دینی چیست؟! می‌شود گفت ما سه تا دشمن داریم.

حجت الاسلام و المسلمین میرسالاری افزود: سه تا دشمن آفندی که ما در مقابل باید با پدافند خودمون این سه دشمن را شکست دهیم دشمن اول شیطان و راه دفاع و شکسته دشمن هم دشمن شناسی است دشمنی شیطان را اگر بخواهیم بشناسیم شگرد و ترفند و شیوه هجوم آن را بدانیم می‌شود به این آیه اشاره کرد لا تتبعواخطوات الشیطان ...یعنی شیطان گام به گام به تو حمله می‌کند روز اول نمیگوید معتقد به خدا نباش، نماز نخوان، انقلاب وارزش ها همش دروغه، می‌گوید حالا نماز صبح را نخوانده ایم هم اشکال نداره ظهر قضایش را می‌خوانیم اشکال ندارد در حجاب همینطور روز اول می‌گوید بدون چادر یا مقداری از موها بیرون باشد اشکال ندارد کم کم به مرحله‌ای می‌رسد که می‌گوید روسری هم نباشد اشکال ندارد کم کم خبرهایی را در فضای مجازی، شبکه‌های معاند،اینستا واینترنشنال می‌شنود می‌بیند باور می‌کند به مرحله ضد ولایت فقیه میرسد و میرسد به جایی که آمریکا را دوست می‌نامد و مرگ بر آمریکا نمی‌گوید! دشمن دوم نفس اماره است که ما را به بیراهه می‌کشاند گناه را لذت بخش جلوه می‌دهد ولی باید بدانیم که باطن گناه و بی‌احترامی به والدین ،سرچ کردن کلمات و فیلم‌های مستهجن، درس نخواندن ،اهل نماز نبودن ،سمی ومهلک می‌باشد.

وی یادآور شد: اما شهدای دانش آموز نوجوانان وجوانانی که به تعبیر امام روح الله رهبر ما می‌باشند مسیر هزار شبه را یک شبه طی کردند و در دانشگاه انسان سازی جبهه‌ها با شجاعت، رشادت ،علم و معنویت خودشان امروز برای ایران اسلامی برای جبهه‌ها مقاومت و برای همه بلاد اسلامی وبلکه بعضی جوانان غربی الگو می‌باشند، جنس‌های طلایی از نوع محمد حسین فهمیده‌ها ،بهنام محمدی‌ها ،فرهادی‌ها و این روزها آرمان علی وردی‌ها که ماندند پای آرمانشان پای امامشان پای دینشان و نصرت الهی نصیبشان شد ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم.

گفتنی است که این برنامه در بیش از ۱۰ مدرسه ابتدایی ، راهنمایی و دبیرستان در شهرستان و روستاهای مختلف بوده است که موضوع آن سیره شهدا ، جنگ سخت و جنگ نرم بود و مسائل و شبهات روز دهه هشتادی و نودی ها عنوان شد که با حمایت و استقبال خوبی از طرف دانش آموزان ، دبیران و بسیجیان روبرو شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار